Пучите въшки

Да напиша откъде идва лафа "пучи въшки" понеже честичко го употребявам обикновенно като се сетя за сънародниците ми.
А и за мен де като ме хване Алцхаймера да знам какви съм ги дрънкал на младини.
Обаче първо малко въведение понеже гледам напоследък са се навъдили мишленца, които вероятно няма да разберат контекста тъй като лафа е от един виц от времето на комунизЪма.
Значи надъхан комсомолски секретар иска да убеди бай Петко да влезе, демек да стане член поне на ОФ-то. Така нареченият Отечествен Фронт за по-кратко. Не на БКП, то беше само за наши хора, а на ОФ-то, то беше за всички останали. И го придумва - виж бе бай Петко какви заводи ви направихме, ресторанти, пътища, цирк и т.н. И във вица, който за съжаление не помня целия чудно се вижда реакцията му относно всякакви форми на членства и промени.
Ето го вица:

- Туй днешното какво е?! - се провикна бай Петко веднъж като се върна  от цирка: 
- Това лъвове ли са?! Пучи въшки!!! Едно време какви пучи въшки имаше - като лъвове!Пък сега?!
 -Това фокусници ли са?! Курове! Аз какъв кур имах навремето! Фокусник! Пък сега?!
- Туй балерини ли са?! Курви! При г-жа Фани какви проститутки имаше навремето - като балерини! Пък сега?!
- Бе въобще това цирк ли е бе?! Бардак! Г-жа Фани какъв бардак имаше навремето! Цирк! Пък сега?!

и т.н., много бяха, както казах не ги помня всичките :)))

Коментари

Популярни публикации